شمار مبتلایان به کرونا در جهرم به مرز ۱۰۲۸۳ نفر رسید

ارجمند گفت: با شناسایی ۱۲۶ بیمار کرونایی جدید در شهرستان جهرم، شمار مبتلایان به این بیماری به ۱۰ هزار و ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به افزایش تعداد بیماران شناسایی شده کرونایی در روز گذشته، گفت: شهرستان جهرم در روز شنبه نهم آذر ماه شاهد شناسایی ۱۲۶ بیمار مبتلا به کرونا بود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آخرین وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم از حیث بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان ترخیص شده اما ۱۷ بیمار جدید در بخش کرونا جایگزین آنها شدند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونا بيمارستان پيمانيه را ۱۲۸ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۱۶ بیمار در بخش های عمومی و ۱۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی به آخرین آمارهای کرونا در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد و گفت:  روزانه شاهد ابتلای تعداد زیاد مبتلایان به این بیماری هستیم که نگرانی زیادی را برای ما رقم زده و این در حالی است که با افزایش ۱۲۶ نفره بیماران کرونایی در جهرم، شمار مبتلایان تا کنون به ۱۰ هزار و ۲۸۳ نفر رسیده است.

 

ارجمند تعداد کل مبتلایان به کرونا در شهر جهرم را هشت هزار و ۲۶۳ نفر برشمرد و اذعان کرد: همچنین در بخش «کردیان» ۴۰۵ نفر و در بخش «سیمکان» ۱۷۸ نفر تا کنون به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان خفر نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع تعداد ۸۸۳ نفر از اهالی شهرستان خفر تا کنون به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد شماری نیز جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا از سه مرکز در شهرستان جهرم و یک مرکز در خفر اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۲۰هزار و ۴۲۱ نمونه در این مراکز از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین از دیگر شهرستان های استان فارس نیز برای درمان به بیمارستان پیمانیه جهرم مراجعه کرده از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد ۵۵۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفته اند.

 

به گفته ارجمند در مجموع تا کنون تعداد هشت هزار و ۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد که تعداد آنها ۲ هزار و ۲۰۷ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود در منزل هستند.

 

ارجمند در پایان با اشاره به اینکه روز گذشته شاهد فوت یک آقا و یک خانم از جهرم و یک آقا از خفر بر اثر ابتلا به کرونا بودیم، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۱۳۶ نفر بوده است.

کد خبر 998323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha