ترور نخبگان علمی کشور نشان از ضعف دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اقدامات بزدلانه دشمن در ترور نخبگان علمی کشور اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان از ضعف دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، شامگاه شنبه(8آذر) در مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده که در بیت امام جمعه خرم اباد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت شهید فخری زاده، اظهار داشت: شهید مطهری را در همان اولین بهار انقلاب شهید کردند و پشت سر آن شهید بهشتی، شهدای محراب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و… را به شهادت رساندند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، افزود: همه ما در ادامه راه شهدا و تحقق راه انقلاب رسالت های خطیری بردوش داریم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با انجام این اقدامات بزدلانه به دنبال این است که بگوید جمهوری اسلامی ناکارآمد است، گفت: توطئه دشمنان خللی در ادامه راه انقلاب و اسلام ایجاد نکرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم که جمهوری اسلامی کارآمد و نفوذ ناپذیر است.

 

وی به مجاهدت‌های علمی شهید فخری زاده اشاره کرد و ادامه داد: در سایه اقدامات فرهنگی ویژگی‌های شخصیتی این شهید گرانقدر را معرفی و تبیین کنیم.

 

امام جمعه خرم اباد بیان کرد: با اقدام عملی در عرصه فرهنگی باید مسیر را برای ادامه راه پیشرفت و تلاش‌های علمی نخبگان کشور هموار کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است.

 

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی برنامه‌هایی که داشته را نتوانسته اجرا کند و امروز دست به این اقدامات بزدلانه می‌زند.

 

کد خبر 998381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha