استمرار راه شهدا، سخت ترین پاسخ به دشمن است

حجت الاسلام یوسف خانی، گفت: سخت ترین انتقام و سیلی به دشمن پلید قسم خورده استمرار راه شهدا است، دشمن بداند راه شهید فخری زاده ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، ضمن تبریک شهادت و تسلیت فقدان دانشمند هسته ای و دفاعی، دکتر محسن فخری زاده به جایگاه رفیع شهدا در متن دینی و اهداف والای آنان پرداخت.

 

امام جمعه دلفان با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، عنوان داشت: اعتلای علمی و دفاعی کشور از ثمرات حیات طیبه این شهید است.

 

وی خاطرنشان کرد: سخت ترین انتقام و سیلی به دشمن پلید قسم خورده؛ استمرار راه این شهدا با استحکام و قوت بیشتر و پاسخ دادن به نیازهای کشور است.

 

حجت الاسلام یوسف خانی در ادامه به پیام خون این شهید به مسئولین سیاسی و حوزه دانش و مراکز پژوهشی و ملت پرداخت و گفت: وظیفه همگی در چیدن پایه های تمدن اسلامی و ترویج آن به جهان در گام دوم انقلاب وظیفه ای خطیر است.

 

وی بیان کرد: دشمن بداند راه شهید فخری زاده ها ادامه خواهد داشت و پرچم این شهید به دست همرزمانش برافراشته خواهد شد.

 

امام جمعه دلفان در ادامه با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا و ضرورت تداوم یافتن کمک های مؤمنانه، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است که بانک اطلاعاتی از احصاء قشر نیازمند شهرستان راه اندازی شود.

 

وی تصریح کرد: مردم همکاری لازم را در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا داشته باشند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه بمانند تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

کد خبر 998701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha