بیست و یکمین  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار در گیلان دایر می شود

باستی از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان درگیلان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز (دوشنبه ۱۱آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت شناسایی فناوری‌های گیلان است.

 

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان گیلان با بیان اینکه امسال با توجه به نامگذاری سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، هفته پژوهش و فناوری در راستای این شعار  "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" برگزار می‌شود گفت: متاسفانه با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا، کلیه برنامه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته و اکثریت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

باستی از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و با توجه به اعمال محدودیت ها از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه برنامه‌های هفته پژوهش استان و همچنین بیست و یکمین نمایشگاه دستاودرهای پژوهش و فناوری استان از ۱۷ آذر تا ۲۰ آذر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و پوشش همزمان این مراسم از طریق درگاه اینرتنتی http://www.gil-expo.ir برای بازدید علاقه مندان قابل دسترسی است.

 

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان گیلان تصریح کرد: خوشبختانه بخش پژوهش و فناوری، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری گیلان و همچنین صنایع استان، تولیدات، خدمات و طرح هایی را در زمینه مقابله با ویروس کووید -۱۹ ارائه کردند که در سطح ملی خیلی خوب درخشیدند.
 

وی به نقش رسانه‌ها در انعکاس فناوری‌ها و پژوهش‌های گیلان پرداخت و تاکید کرد: از اصحاب رسانه استان انتظار است که عملکرد مقابله با کرونا و تلاش‌های پژوهشگران و نخبگان استان گیلان را در این هفته منعکس کنند .

 

گفتنی است، هفته پژوهش و فناوری ملی یک هفته بعد از شروع هفته پژوهش و فناوری استانی برگزار می‌شود، و این بدان منظور است که هفته پژوهش و فناوری ملی و استانی با یکدیگر هم پوشانی پیدا نکند.‌

کد خبر 998756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha