فعالیت یک هزار و ۳۴۳ داوطلب در هلال احمر بهشهر

فقانی رباطی از فعالیت یک هزار و ۳۴۳ داوطلب هلال احمر در این شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: تسکین آلام بشری مهمترین هدف جمعیت هلال احمر و در راستای آن از اهداف داوطلبان است.

«حمید فقانی رباطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: روز جهانی داوطلب، فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج  فرهنگ فعالیت های داوطلبانه، خدمات انسان دوستانه و مشارکت مردمی در امور خیرخواهانه است.

 

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر از فعالیت یک هزار و 343 داوطلب هلال احمر در این شهرستان بهشهر خبر داد و افزود: از این تعداد داوطلب، 822 نفر داوطلب برادر و 521 نفر از خواهران داوطلب هستند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های هلال احمر، داوطلب محور است، تصریح کرد: در اساسنامه جمعیت هلال احمر، یکی از وظایف این جمعیت تسکین آلام بشری است که این تسکین هم از نظر مالی و هم از نظر روحی و روانی است.


فقانی رباطی با اشاره به اهمیت حوزه داوطلبی اضافه کرد: حوزه داوطلبی یکی از حوزه های بین المللی که جایگاه ویژه ای در صلیب سرخ دارد.


وی با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر بهشهر در اقدامات داوطلبانه و انسان دوستانه حضوری اثرگذار دارند، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت داوطلبان در زمان بحران و حوادث حائز اهمیت است.

 

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر بهشهر افزود: موفقیت در کارها مستلزم مشارکت مردم در کارها است و ترغیب مردم به حضور داوطلبانه در کارها، سبب شتاب بخشی در کارها می شود.

 

فقانی رباطی با اشاره به طرح ها و اقدامات انجام شده به همت داوطلبان هلال احمر بهشهر یادآور شد: اجرای طرح کاروان سلامت، طرح نیابت، همای رحمت، اهدای خون، اهدای سبدغذایی و لوازم التحریر به نیازمندان، طرح های سلامت محور و مانورهای درمانی و... از جمله این طرح ها است.

کد خبر 999013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha