شهادت دکتر فخری زاده بر انگیزه دانشمندان ایرانی در ادامه راه شهدا خواهد افزود

حجت الاسلام رضایی، گفت: شهادت دکتر فخری زاده بر انگیزه دانشمندان ایرانی در ادامه راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی خواهد افزود و دشمن بداند نمی تواند جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد.

حجت الاسلام «حسن رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده از مردان علمی و پژوهشی درعرصه ی صنعت دفاعی بود و صنعت دفاعی، موشکی و هسته ای  ایران اسلامی مرهون مجاهدت های علمی و پژوهشی امثال شهید فخری زاده است.

 

امام جمعه معمولان افزود: دشمن بداند راه این شهید والامقام به وسیله تمام کسانی که دل در گرو انقلاب عزیز اسلامی ایران  دارند ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دکتر محسن فخری زاده سالیان متمادی عمر نورانی و پر از خير و برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و پرورش شاگردانی بزرگ و خدمت به امنیت کشور اسلامی  ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: شهادت دکتر فخری زاده بر انگیزه دانشمندان ایرانی در ادامه راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی و  رژیم جعلی صهیونیسم و انتقام از عاملان پیدا و پنهان این اقدام مذبوحانه خواهد افزود.

 

وی عنوان کرد: مردم ولایتمدار و نظام مقدس جمهوری اسلامی راه شهدا را با گام‌هایی بلند تر و محکم تر و مسیر مقاومت را با سرعتی مضاعف ادامه خواهند داد.

 

امام جمعه معمولان اظهار کرد: خون پاک شهدا روشنی بخش مسیر نورانی برای دلسوزان نظام به ویژه جوانان این مرز و بوم و تقویت محور مقاومت در سراسر دنیا در مقابله با استکبار جهانی است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی بدانند که نمی توانند مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

 

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بی شمار به ثمر خواهد نشست.

کد خبر 999229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha