فعالیت دشمن بیشتر بر جنبه های روحی و روانی جامعه است

حسینی فعالیت دشمن را بیشتر بر جنبه های روحی و روانی افراد جامعه دانست و گفت: فعالیت فعالان در فضای مجازی باعث رشد هشتگی با عنوان «حب الحسین یجمعنا» شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» امروز (11 آذر) در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر در فضای مجازی فضا برای ضد انقلاب و  ضد دین ایجاد شود، با یکه تازی صحنه تقابل بین اسلام و کفر را به نفع خود رقم می زنند و خود را غالب در اذهان‌ نشان می دهند

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت کاربران در فضای مجازی، گفت: این فضا، فضای ابراز افکار و ایده هر انسان بوده، زیرا در فضای مجازی باورها و ایده ها ظهور کرده و تاثیرگذار خواهد بود.

 

حسینی با اشاره به اینکه در فضای مجازی فرهنگ سازی مثبت و منفی ایجاده شده و پیاده می شود، ادامه داد: این فضا بیشتر بر افکار و‌ اذهان کار می کند.

 

وی در ادامه، فعالیت دشمن را بیشتر بر جنبه های روحی و روانی افراد جامعه دانست و یادآور شد: فعالیت فعالان در فضای مجازی باعث رشد هشتگی با عنوان «حب الحسین یجمعنا» شد. 

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر در دنیای امروزی اخبار کذب در حوزه رسانه منتشر شود و اگر این نوع خبر مقابله با جبهه اسلام باشد، باعث تضعیف روحیه اردوگاه دوستان و دلسوزان انقلاب و اسلام است.

 

حسینی تولید محتوای مفید و ارزشمند را برای جلوگیری از تحرکات دشمن مفید و اثرگذار دانست و گفت: این محتواها شامل محتواهای فرهنگی، دفاع مقدس، انقلاب، دین و اربعین نیز می شود؛ یعنی تنوع تولید محتوا در جبهه انقلاب اثرگذاری فراوانی داشته و مفید خواهد بود‌.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در فضای مجازی نباید به جبهه کفر و ابتذال جهت تقویت جبهه خودی اجازه فعالیت شبکه ای داد، تاکید کرد: این کار باعث تضعیف جبهه حق و انقلاب می شود

کد خبر 999268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha