۵۵ تیم در شهرستان دهلران طرح شهید سلیمانی را اجرا می کنند

فرماندار دهلران گفت: طرح شهید سلیمانی با عنوان مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله محور و خانواده محور با مشارکت ۵۵ تیم در این شهرستان اجرا می شود.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: شناسایی و مراقبت از بیماران مهم ترین هدف این طرح است.

 

وی افزود: در قالب این طرح ۵۵ تیم در شهرستان تشکیل شده است که در نقاط مختلف امور را پیگیری می کنند.

 

فرماندار دهلران یادآور شد: همه اعضای این طرح و دستگاه ها باید با  احساس مسئولیت پای کار باشند و اهداف مورد نظر را پیگیری کنند.

 

وی تصریح کرد: کمیته های ۵ گانه آموزش همگانی، حمایت و قرنطینه خانگی، رهگیری و مراقبت، نظارت و پایش و عملیاتی محله تشکیل شده است که در اجرای طرح بهداشت و درمان، سپاه و هلال احمر با هم همکاری دارند.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و رهگیری و رصد فعال حداقل به مقدار ۸۰ درصد در ماه نخست و ۹۰ درصد در دوره سه ماهه از دیگر اهداف این طرح است.

 

فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دهلران خاطرنشان کرد: کاهش بستری ها در طول یک ماه به مقدار ۳۰ درصد و در سه ماه به مقدار ۵۰ درصد، کاهش فوتی ها به میزان ۱۰ درصد در ماه نخست و ۴۰ درصد در سه ماه و پوشش حمایتی از گروه های در معرض خطر به مقدار ۵۰ درصد در ظرف یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه از دیگر اهداف این طرح است.

 

کد خبر 999451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha