برگزاری مسابقه فرهنگی ادبی و هنری ویژه گرامیداشت شهدای هسته ای در آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مسابقه فرهنگی، ادبی و هنری ویژه گرامیداشت شهدای هسته ای در این شهرستان خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل با هدف بزرگداشت شهدای هسته ای، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و آگاهی از اهداف دشمنان از ترور دانشمندان هسته ای و بهره مندی فرهنگی از فضای مجازی مسابقه فرهنگی، ادبی و هنری ویژه شهدای هسته ای را برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه در سه موضوع «مهم ترین  ویژگی های مشترک دانشمندان شهید هسته ای»، « بهترین پاسخ به دشمنان در جواب ترور دانشمندان هسته ای» و «چگونه می توانیم راه شهیدان هسته ای را ادامه دهیم» برگزار می شود.

 

رنجکش خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانید آثار خود را تا  ۲۲ آذر ماه در قالب نقاشی، فیلم کوتاه(پویش)، فایل صوتی و جمله کوتاه به نشانی  aranpl.s@ در پیام رسان سروش یا  aranpl.o.a.moazenpor@ در اینستاگرام ارسال کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: برگزیدگان این مسابقه معرفی و به صاحبان آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد./

 

کد خبر 999734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha