ادامه امدادرسانی فرشتگان نجات در شهرستان‌‌های متاثر از بارندگی خوزستان

خدادادی از ادامه امدادرسانی فرشتگان نجات در شهرستان‌‌های اهواز، بندرماهشهر، خرمشهر و شادگان خبر داد و گفت: تاکنون به بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر در آبگرفتگی‌‌های اخیر خوزستان امدادرسانی شده است.

«علی خدادادی» امروز (پنج‌شنبه ۱۳ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: تلاش‌ شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب این جمعیت در طول پنج روز گذشته که از بروز معضل آبگرفتگی های ناشی از بارش باران در سطح استان خوزستان است همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: ۴۱۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خوزستان پیشتازان عملیات امدادرسانی به ساکنان ۱۶ شهرستان متأثر از این معضل بوده‌اند.

 

وی اضافه کرد: به لطف الهی و با توجه به عادی شدن شرایط، عملیات‌های امدادونجات در ۱۲ شهرستان بهبهان، گتوند، شوشتر، هفتکل، باغملک، آغاجاری، رامهرمز، رامشیر، امیدیه، ایذه، لالی و کارون به اتمام رسیده و امدادرسانی در شهرستان‌های اهواز، بندرماهشهر، شادگان و خرمشهر کماکان ادامه دارد.

 

خدادادی تصریح کرد: در این مدت زمانی به بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر امدادرسانی شده است، حدود ۵۰۰ خودروی گرفتار در مناطق آب گرفته رهاسازی شده و ۴۱۶ نفر نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.

 

وی یاد آور شد: امدادرسانی‌های جمعیت هلال احمر از قبیل تداوم فعالیت مراکز اسکان اضطراری، تغذیه اضطراری به صورت توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه و توزیع اقلام اولیه زیستی و بهداشتی در این چهار شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 999965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha