شهادت، پاداش مجاهدت های خالصانه شهید فخری زاده بود

حجت الاسلام آروانی با بیان اینکه شهادت پاداش خدمت های صادقانه و خالصانه شهید فخری زاده بود، گفت: پاسخ دشمن باید سخت و کوبنده داده شود.

حجت الاسلام «حسن آروانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: شهادت پاداش عمری مجاهدت و خدمت مخلصانه برای ایشان است.

 

امام جمعه کوهنانی انتقام خون شهید را قطعی و حق ایران دانست و گفت انتقام باید سخت و پشیمان کننده باشد، بدانیم انفعال و عدم پاسخ متناسب و قاطع  ارسال پیام ضعف برای جنایتکاران است و موجب جسارت بیشتر و تکرار  این جنایات و خطای محاسباتی دشمنان می شود.

 

وی در ادامه افزود این جنایت عزم ایران را در مقاومت راسخ تر و نتیجه عکس برای بدخواهان خواهد ‌داشت.

 

حجت الاسلام آروانی در ادامه بیان کرد: عده ای دندان لق امید و اعتماد به غرب را بکشند و با نگاه به داخل مشکلات را حل و کشور را قوی کنند.

 

وی اظهار داشت: کسانی با فریب مردم بایدن را فرشته نجات معرفی نکنند اینها در خصومت با ملت و نظام ما فرقی باهم ندارند.

 

حجت الاسلام آروانی یادآور شد: بدترین اقدامات و دشمنی ها در زمان همین دمکرات ها بر علیه ایران انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور و رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد نیازمند تکیه بر توان داخلی و رونق تولیدات است، گفت: د سایه مدیریت جهادی و انقلابی باید موانع سر راه تولید برداشته شود.

 

حجت الاسلام آروانی تصریح کرد: تقویت نگاه به درون، اعتماد به جوانان، حضور نیروهای انقلابی لازمه رفع مشکلات و توسعه کشور است.

کد خبر 1000335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha