همایش مجازی «الگوهای نوین در ارتباط پژوهش های علوم انسانی با نیازهای جامعه و صنعت»

همایش مجازی «الگوهای نوین در ارتباط پژوهش های علوم انسانی با نیازهای جامعه و صنعت» با حضور چهره هایی همچون معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی راه های دستیابی به علوم انسانی – اسلامی کاربردی مطابق با نیازهای جامعه و صنعت، امروز (یکشنبه، ۲۳ آذرماه) همایش مجازی «الگوهای نوین در ارتباط پژوهش های علوم انسانی با نیازهای جامعه و صنعت» را برگزار می کند.

 

بنابر این گزارش، در همایش الگوهای نوین در ارتباط پژوهش های علوم انسانی با نیازهای جامعه و صنعت اساتیدی همچون غلامحسین رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، نجف لکزایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حسین میرزایی، رئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و... از جمله سخنرانان اصلی این همایش هستند.

 

حکیمیان، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از سخنرانان این همایش است که با موضوع «نقش پژوهش های علوم انسانی در مهندسی نیازهای جامعه و صنعت» از ساعت 14:50 سخنرانی می کند.

 

علاقه مندان می توانند از طریق لینک  مندرج زیر این همایش از ساعت 13 بعد ازظهر روز یکشنبه 23 آذرماه دنبال کنند. لینک برای مخاطبین: https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-27u-yda

 

 

 

همایش الگوهای نوین در ارتباط پژوهش های علوم انسانی با نیازهای جامعه و صنعت برگزار می شود

کد خبر 1003077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha