صبر و ایمان مهمترین شاخصه پرستاران است/ برپایی پویش قدردانی از مدافعان سلامت

حجت الاسلام شکری با تبریک روز پرستار به مدافعان عرصه سلامت گفت: پاسداشت مقام معرفتی و بصیرتی حضرت زینب(س) در قالب پویش قدردانی از مدافعان سلامت با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) و شب یلدا گفت: حضرت زینب(س) مظهر شرف، معرفت و ولایت پذیری است که به حق روز میلاد ایشان به نام روز پرستار در تقویم ملی کشورمان نامیده شده است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با قدردانی از زحمات و تلاش های پرستاران به ویژه در جریان مقابله با ویروس کرونا افزود: امروزه پرستاران در صف مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند و به درستی مدافعان سلامت نام گرفته است.

 

وی با اشاره به ضرورت پاسداشت روز میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: جایگاه و منش والا و بی نظیر حضرت زینب(س) الگوی بی نظیری از رشادت و معرفت است که در زوایای مختلف می توان به آن پرداخت و هر یک از این شاخص های وجودی ایشان را الگویی موثر و کارآمد برای تمامی اقشار مختلف مردم معرفی کرد.

 

به گفته شکری، امروزه پرستاران در جریان مقابله با ویروس کرونا با گذشتن از جان خود در صف مقدم مبارزه قرار گرفتند آنچنان که منش رفتاری و ایمانی الگوی صبر و ایمان حضرت زینب(س) نشان می دهد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز با هدف گرامیداشت روز میلاد حضرت زینب(س) تهیه و توزیع بسته های معیشتی به محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا را در برنامه های خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: همچنین دیدار و قدردانی از مقام شامخ پرستاران در بیمارستان ها را به همراه تکریم و تجلیل از مقام شامخ آنان را نیز از دیگر سرفصل های برنامه ریزی شده در قالب پویش قدردانی از مدافعان سلامت قرار داده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان اظهار کرد: صبر و ایمان ویژگی بارز و شخصیتی حضرت زینب(س) است که پرستاران با باور به این دو شاخصه در عرصه خدمت رسانی به بیماران قرار دارند و به درستی روز میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نام گرفت. 

 

 

 

کد خبر 1005634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha