۳۶۰ بسته یلدایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

۳۶۰ بسته یلدایی به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، مرکز جامع تحکیم خانواده و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه بین ایتام و خانواده های نیازمند استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پویش «گرمای مهربانی ۲» صبح امروز (۳۰ آذر) همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و در آستانه شب یلدا توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، فرمانده سپاه بیرجند و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

«مهدی کاظمی» مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به راه اندازی و اجرای پویش گرمای مهربانی ۲ با همکاری گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه و مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی، گفت: هدف از اجرای این طرح تامین لوازم گرمایشی و لباس گرم برای خانواده های نیازمند است.

 

وی افزود: در آستانه طولانی ترین شب سال ۳۶۰ بسته یلدایی شامل میوه، شیرینی، شکلات، بسته‌های بهداشتی و مرغ تهیه شده که بین خانواده های کم برخوردار و ایتام توزیع خواهد شد.

 

کاظمی با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های یلدایی بیش از ۷۰ میلیون تومان است، خاطر نشان کرد: بخش زیادی از این هزینه ها توسط خیرین و نیکوکاران استان تامین شده است.

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز پویش گرمای مهربانی برای تامین لباس گرم دانش‌آموزان نیازمند استان برگزار شد و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری و توزیع شد، ادامه داد: امسال در پویش گرمای مهربانی(۲) نیز تاکنون بیش از ۱۰ دستگاه بخاری به ارزش ۱۱ میلیون تومان خریداری و به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی استفاده از ظرفیت رسانه برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است، خاطر نشان کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه لباس گرم و بسته‌های یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

 

همکاری بیش از ۱۳۰ بافنده جهادگر در پویش مهربانی

«زاهد زرگر» مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی نیز گفت: فصل زمستان در راه است و کودکان بسیاری در شهر و دیار ما هستند که به دلیل فقر و تنگدستی حتی شال و کلاه هم ندارند تا بتوانند از سرمای زمستان در امان باشند.

 

وی ادامه داد: در پویش گرمای مهربانی ۲ بانوان خیر در منازل خود برای ایتام و فرزندان ۲ تا ۱۲ سال خانواده‌های نیازمند، کلاه و شال گردن بافتند که نخ مورد استفاده هم با کمک های خیران تامین شده است.

 

زرگر با اشاره به بافت و آماده سازی ۵۰۰ دست کلاه و شال گردن در پویش گرمای مهربانی۲، ادامه داد: در این راستا ۱۳۰نفر از بافندگان جهادی و افتخاری همکاری داشتند و متناسب با فصل سرما کلاه و شال گردن‌هایی تولید شده است که در شب یلدا به نیازمندان اهدا می شود تا قدمی هرچند کوچک در جهت کمک به نیازمندان برداریم.

 

مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی بیان کرد: دست بافته های پویش گرمای مهربانی ۲ در پنج شهرستان بیرجند، درمیان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1005798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha