جشن‌‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار شود

حجت الاسلام اشجری خواستار پرهیز از اعمال سیاست‌های دوگانه در صدور مجوز فعالیت‌ها توسط ستاد استانی مقابله با کرونا شد و گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید با مشارکت و محوریت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(چهارشنبه، ۳ دی) در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران در همه ابعاد چون پدیداری، پیروزی و پایداریبا سایر انقلاب‌های جهان گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است و حمایت و پشتیبانی مردم جز لاینفک این انقلاب است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر افزود: مردم باید در برگزاری این جشن‌ها مشارکت داشته و توسط آنان برگزار شود.

 

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در القا ناامیدی در کشور اظهار کرد: دشمن با این ترفند درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام است تا امید مردم را نسبت به آینده از بین برده و آنان را بی‌تفاوت کند.

 

اشجری از تشکیل ۲۲ کارگروه تخصصی بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و بیان داشت: تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی با ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری و بهره‌گیری از فضای مجازی در شرایط بحرانی انتشار ویروس منحوس کرونا از اصلی‌ترین اهداف برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب است.

 

وی چهار محور محتوایی، رسانه‌ای، اجرایی و تبلیغی را از سیاست‌ها و اولویت‌های کارگروه‌های تخصصی اعلام کرد و با اشاره به متفاوت‌بودن  دهه فجر امسال به دلیل انتشار ویروس منحوس کرونا، اظهارداشت: سلامت‌محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اصلی اساسی در  فعالیت کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار پرهیز از اعمال سیاست‌های دوگانه در صدور مجوز فعالیت‌ها توسط ستاد استانی مقابله با کرونا شد و اذعان کرد: صدا و سیما و اصحاب رسانه مطالبات عمومی مردم به ویژه جبهه انقلاب اسلامی را برای برپایی مراسم به شکل محدود و نمادین با رعایت توصیه‌های بهداشتی منعکس کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیران به اهمیت حضور مردم به شکل نمادین در مناسبت‌های انقلاب اسلامی توجه کنند خاطرنشان ساخت: ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال نسخه واحد برای تمامی شهرهای کشور خودداری کرده و لغو برگزاری مراسم را به آخرین روز و آخرین ساعات موکول نکند. 

کد خبر 1007057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha