امنیت خود را مدیون شهدای همچون شهید سلیمانی هستیم

حجت الاسلام صفری گفت: آرامش و امنیت امروزی خود را مدیون شهدای همچون شهید سلیمانی هستیم که در دفاع از وطن و مسلمانان منطقه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسن صفری» شامگاه (8 دی ماه) در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود گفت: آرامش و امنیت امروزی خود را مدیون شهدای همچون شهید سلیمانی هستیم که در دفاع از وطن و مسلمانان منطقه تلاش کرد.

 

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: اگر بخواهیم این امنیت همچنان برقرار باشد باید راه و مکتب ایشان را به خوبی ادامه دهیم و نگذاریم پرچمی که بر افراشت روی زمین بماند.

 

حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: مکتب سلیمانی چراغ راهی برای جوانان انقلابی خواهد بود که بتوانند از ولایت و کشور پاسداری و حراست کنند.

 

در ادامه این مراسم، سرهنگ «محمد پورمند» اظهار داشت: سردار سلیمانی درک خوبی از خدمت به مردم داشت و این درس بزرگ را به همه مسئولان و مدیران کشور آموخت و کسانی که در مکتب ایشان هستند مطمئنا راه خدمت به مردم را آموخته اند.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر اضافه کرد: جوانان ادامه دهندگان مکتب سردار سلیمانی هستند و این نوید را می دهد که کشور از گزند و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب در امان خواهد بود.

 

وفا منافی اردبیلی در وصف عظمت و مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت به شعرخوانی پرداخت و مرثیه سرایی و نوحه خوانی توسط مداح خوش الحان حاج سجاد جواد زاده مشگینی از دیگر بخش های این مراسم نورانی بود.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان نهایی مسابقه شعر و دلنوشته خطاب به سردار دل ها که به صورت مجازی برگزار شده بود، تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1009071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha