نهم دی تجلی مردم سالاری دینی است 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه در ۹ دی ۸۸ مردم با بصیرت و آگاهی در برابر فتنه و توطئه‌های دشمن حماسه‌سازی گفت: این حماسه تجلی مردم سالاری دینی است.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با تبریک فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق با ولایت دیماه اظهار کرد: در ۹ دی ۸۸ مردم با بصیرت و آگاهی در برابر فتنه و توطئه‌های دشمن حماسه‌سازی و شعله‌های نفاق را خاموش کردند.

 

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه ملت ایران اجازه نخواهد داد دشمن شایعه، دروغ و اختلاف افکنی به راه اندازد افزود: در مدت ۴۰ سال گذشته اتحاد و انسجام ملت ایران رمز پیروزی و موفقیت ملت بوده که به برکت ولایت حاصل شده است.

 

وی به بررسی ابعاد فتنه دشمن پرداخت و اضافه کرد: ۹دی فرصتی است تا بتوانیم این ابعاد را برای ملت و نسل جوان بازخوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشد تا دشمن نتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف نقشه‌های خود را عملی کند.

 

حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه نهم دی ماه  بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: این روز  یادآور یک حادثه تاریخی است که ملت بزرگ ایران با آگاهی و یک حرکت به موقع توانستند به دشمن ضربه سنگینی وارد کنند که این حرکت بزرگ نباید از ذهن مردم پاک شود.

 

وی ابراز کرد: دشمن امروز همان دشمن گذشته است و نباید آن را دست‌کم گرفت در ماجراهای اخیر دشمن سعی در ناامن کردن کشور داشت و به بهانه اعتراض مردم به سمت براندازی نظام رفتند که همین مسئله نهم دی امسال را با اهمیت‌تر می‌کند.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: ۹ دی یک حرکت و جریان خودجوش بود که بصیرت و آگاهی مردم و حضور آگاهانه آنها کشور را از توطئه دشمن نجات داد.

 

وی ادامه داد: مردم باید فتنه و توطئه‌های دشمن را بهتر از گذشته بشناسند و مراقب باشند خط مطالبه گری را که حق مردم است، با فتنه آشوبگران یکی نشود، همانطور که در حوادث و آشوب‌های آبان ماه، مردم هشیاری خود را نشان دادند و راه خود را از دشمن جدا کردند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: وظیفه مسئولان بسیار سنگین است و باید مراقب باشند بهانه به دشمن ندهند و مردم را از آینده دلسرد نکنند همچنین آگاه باشند که در دام جنگ روانی دشمن قرار نگیرند.

 

وی اذعان کرد: ملت ایران و جوانان غیور آن در سخت‌ترین شرایط که دفاع مقدس بود تسلیم دشمنان نشدند، پس در مقابل تهدیدات آنان کوتاه نمی‌آیند چراکه مردم ایران اسلامی می‌دانند که هزینه استقامت به‌مراتب کمتر از تسلیم و سازش با دشمن است.

 

امام جمعه دزفول از  ۹ دی به عنوان تجلی مردم سالاری دینی یاد کرد و افزود: ملت ایران این جنایت و خیانت سران فتنه که کشور را تا سرحد فروپاشی کشاندند، نخواهند بخشید.

 

وی یاد آور شد: ۹ دی یعنی یادمان باشد که مقام و منصب همیشگی نیست فقط فرصتی برای خدمت است و مواظب باشیم به خاطر دنیا و حب جاه و مقام، نظام و مسائل منافع ملی را به دشمن نفروشیم.

 

کد خبر 1009509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha