تبیین مکتب شهید سلیمانی لازمه بصریت بخشی بین جوانان است

حجت الاسلام حیات الغیب، بر ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: تبیین مکتب شهید سلیمانی لازمه بصریت بخشی بین جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «لطف الله حیات الغیب»، امروز(10دی) در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مردم از برگزاری تجمعات در 9 دی خودداری شد و با بهره مندی رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی پیام 9 دی برای مردم تبیین شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت 9 دی افزود: تعابیر زیبایی از مقام معظم رهبری داریم که می فرمایند: اگر صدها بار شکر خدا را بجایی بیاوریم در برابر حضور مردم، کاری انجام نداده ایم.

 

وی ادامه داد: انتخابات سال 88 با توجه به حضور چشمگپیر مردم برگزار شد ولی فتنه گران و افرادی که دست نشانده خارج بودند و طرف بیگانه بودند با راه اندازی فتنه و بیان تخلف در انتخابات کام شیرین مردم در حضور حداکثری در صحنه انتخابات را تلخ کردند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: اینها با توجه به اینکه انقلاب های مخملی در دیگر کشورها صورت گرفته بود فکر می کردند می توانند در ایران نیز این اقدام را پیش ببرند.

 

وی اظهار داشت: در حالی که نمی دانستند ایران و جمهوری اسلامی دارای مکتب و آرمان است و مردم از عمق جانشان با اسلام و قرآن هستند و این پیوند ناگسستنی قطع نخواهد شد این تعالیم ریشه در فکر و جانشان دارد و انسان را به سعادت می رساند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از  بصیرت به معنای شناخت کافی و اینکه انسان به قدرتی برسد که این قدرت حق را از باطل تشکیل دهد یاد کرد و افزود: بصیرت در همه امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و دیگر زمینه ها وجود دارد.

 

وی بیان کرد: مردم در 9 دی سال 88 به بصیرت رسیدند در آن فضای غبارآلودی که به وجود آمد بعد از سخنرانی رهبری و اینکه فتنه گران نسبت به اهل بیت(ع) و عزاداری یژه ایام محرم هتک حرمت کردند، لازم بود شخصیت هایی بصیرت بخشی و روشنگری کنند، مقام معظم رهبری و علما و شخصیت های برجسته مردم در این میدان برنده واقعی شدند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: مردم لرستان و خرم آباد در سال 88، در روز 8 دی راهنمایی و تجمع کردند، بصیرت مردم لرستان حتی قبل از دیگر استان ها صورت گرفت با توجه به روشنگری که رهبری ایجاد کردند، پیام رهبری را مردم لرستان خوب دریافت کردند.

 

وی بیان داشت: سردار سلیمانی اخلاص و شجاعت داشت و با بصیرت و بینش زندگی می کرد، حدود شرعی را رعایت می کرد و وقتی کسی تقوای الهی را رعایت کند، اخلاص و ایمان داشته باشد خدا وعده فرموده کسانی که مسیر من را طی کنند، من آنها را کمک می کنم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: سردار سلیمانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و به یک جایگاهی رسید حاکم قلب ها و دل های مردم شد، این فرد تبدیل به فردی شد  که رهبری فرمود مکتب شهید سلیمانی، یعنی کسانی که می خواهند درس بگیرند باید زندگی این بزرگان را مطالعه کنند.

 

وی با بین اینکه برای ایجاد روشنگری بین جوانان باید مکبت شهید سلیمانی تبیین شود، اذعان داشت: ایشان به عنوان یک مقتدر نظامی، پدر مهربان و رئوف برای فرزندان شهدا و امروز به عنوان فرزند شهید ملت ایران و جهان اسلام است.

کد خبر 1009821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha