شهید سلیمانی بهترین الگو برای همگان است

حجت الاسلام یوسف خانی، با اشارهبه ولایتمداری، ایثار و شجاعت سردار سلیمانی و اینکه مردم میدان عمل بود، گفت: شهید سلیمانی بهترین الگو برای همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(13دی) در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلفان، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها اظهار داشت: شهید سلیمانی الگوی مناسبی برای همگان است.

 

امام جمعه دلفان افزود: در عرصه خدمت باید از بزرگان الگو بگیریم و برای خدمت به مردم و کسب رضای خدا کار کنیم، فرصت خدمت را غنیمت شماریم.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در مقام عمل در دوران دفاع مقدس و سال های پس از جنگ و برای نابودی دشمنان کار را کامل کردند و به عنوان یک مجاهد خستگی ناپذیر در دل جهانیان جای گرفت.

 

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: شهیدی که چهل سال برای شهادت دوید، مأموریت های بزرگی انجام دادند و برای کسب رضای خدا گام برداشت، شهید سلیمانی برای همگان الگو است.

 

وی با اشاره به سند تحول قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی چشمگیر است.

 

امام جمعه دلفان بیان داشت: امید است در سایه فعالیت های چشمگیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد و عمل براساس قانون و عدالت محوری ریشه ظلم و فساد در جامعه برچیده شود.

 

وی تصریح کرد: تسریع در دادرسی، رعایت حقوق اجتماعی و برقراری امنیت از موضوعات مهمی است که باید همواره مورد توجه ویژه دستگاه قضا قرار گیرد.    

کد خبر 1011017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha