مشکلات تیم فوتسال شهید منصوری بررسی شد

با حضور نماینده مردم دیار ۱۵خرداد در مجلس مشکلات و دغدغه های تیم فوتسال شهید منصوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، تعدادی از اعضای هیات مدیره تیم لیگ برتری فوتسالِ  شهید منصوری قرچک، با حضور در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار، مشکلات، نگرانی ها و دغدغه های تیم فوتسال شهید منصوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات کنونی، اتخاذ شد.

 

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره، مربیان و بازیکنان تیم شهید منصوری، حفظ و حمایت از این تیم لیگ برتری کشور که موجب مباهات دیار پانزده خرداد است را وظیفه همه مسئولان منطقه دانست و با اشاره به تلاش های به عمل آمده در طول چند سال گذشته ، تیم شهید منصوری شهرستان قرچک و والیبال شهرستان ورامین را برندهای ورزش حرفه ای منطقه و افتخاری برای مردم و جوانان و ورزشکاران دیار پانزده خرداد، دانستند.

 

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا ضمن انتقاد از کاستی ها در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان ذیربط برای توسعه همه جانبه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا شد و اظهار امیدواری کرد، با تلاش بیشتر هیات مدیره و حمایت مسئولان محلی، شاهد رفع مشکلات و موانع موجود تیم شهید منصوری قرچک باشیم.

کد خبر 1015208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha