برگزاری نشست فعالان حوزه نشر و کتاب شهرستان آران و بیدگل

نشست فعالان حوزه نشر و کتاب شهرستان آران و بیدگل با حضور رئیس اداره فرهنگی و کارشناسان حوزه فرهنگی و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست فعالان حوزه نشر و کتاب شهرستان آران و بیدگل با حضور رئیس اداره فرهنگی و کارشناسان حوزه فرهنگی و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در این نشست گفت: در حوزه نشر کتاب ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل وجود دارد و شخصیت های بزرگ فرهنگی و ادبی بسیاری در گذشته و در حال حاضر در این استان و شهرستان حضور داشته و دارند.

 

سعید ضابطی افزود: بسیاری از زمینه هایی که در حوزه ساختارهای فرهنگی و موسسات فرهنگی در این شهرستان وجود دارد می تواند این جایگاه را ارتقا دهد.

 

در ادامه این نشست در خصوص مسائل و مشکلات حوزه نشر اعم از موضوع کاغذ، روند صدور مجوز کتاب و حمایت از مسؤولین و ناشران بحث و تبادل نظر شد و ناشران دغدغه های خود در حوزه نشر بیان کردند.

 

تعداد ۶ ناشر  به نام های نشر مرنجاب، یاران مهدی، پیام امین، مجلس افروز، مکتب بیداران، زینبیه  در حوزه های دین، مذهبی، قرآنی، ایثار و شهادت، علمی و ... در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کنند./

کد خبر 1015415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha