تزریق کنندگان واکسن کرونای ایرانی در سلامت کامل

اسحاقی به دنبال بازدید خود از موسسه دانش‌بنیان برکت گفت: تزریق کنندگان واکسن کرونای ایرانی در سلامت کامل هستند و ۱۰ نفر هم مرحله دوم واکسن را تزریق کرده اند.

«سلمان اسحاقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت و همچنین شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: آمریکا در یک اقدام ناشیانه، نتوانست عکس العمل و احساس خود را که از روی خشم است را نشان دهد.

 

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان تحریم موسسه دانش‌بنیان برکت، دو اقدام مبارک اتفاق افتاد؛ اول اینکه مردم متوجه شدند که کسی که به فکر سلامتی ما نیست نمی تواند صادر کننده واکسن به ایران باشد.

 

وی بیان کرد: اگر آمریکا دلسوز مردم ایران است چرا ما را تحریم کرد تا به تولید خودمان نرسیم؛ آمریکا با تحریم واکسن نشان داد که با سلامت مردم مشکل دارد.

 

وی تصریح کرد: روز گذشته از مجموعه و نمایشگاه بنیاد برکت بازدیدی داشتیم و محمد مخبر رئیس موسسه دانش‌بنیان برکت اعلام کرد «روزهای اول که با بیماری کرونا مواجه شدیم، درخواست واردات ماسک را از یک کشور داشتیم؛ زمانی که واردات می خواست انجام شود، آمریکا جلوی آن را گرفت؛ ما از اینجا شروع کردیم و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماسک در خاورمیانه تبدیل شدیم» این تولید گسترده ماسک نشان می دهد تحریم ها ما را قدرتمندتر می کند.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز گذشته از رئیس بنیاد برکت جویای حال افرادی شدیم که واکسن تولید داخل را تزریق کردند؛ و ایشان گفتند: «این 17 نفر در کمال سلامت هستند و حدود 10 نفر هم مرحله دوم واکسن هم تزریق کرده اند». این اتفاق برای ما مایه فخر و مباهات است که این افراد در سلامت کامل به سر می برند.

 

اسحاقی تصریح کرد: هر جا که دشمن احساس کرد که ما تحریم ها را دور می زنیم و مردم به این باور می رسند که تحریم ها بی اثر هستند، دشمن ورود کرده است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا روی پای خود مستقل ایستاده است، افزود: امروز بنیاد برکت چه تحریم شود و چه نشود این مسیر را عزّتمندانه می تواند ادامه دهد.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرشت آمریکا طی دوران های گذشته، گفت: یکی از راه هایی که آمریکا با مردم ما دشمنی داشته و سعی کرده فشار ناحق خود را بر ما تحمیل کند، فشار دارویی بوده است، آیا مظلوم تر از کودکان بیمار پروانه ای که نیاز به چسب زخم دارند تا سوزش دستشان کمتر شود، سراغ دارید؟ آمریکا ما را از این نوع چسب تحریم کرده است.

 

اسحاقی عنوان کرد: اینکه هم اکنون آمریکا، در خصوص بیماری کرونا موضع گیری و تحریم هایی را به ایران روا می دارد؛ امروزی نیست، بلکه سرشت پلید و کثیف آمریکا است که از گذشته بوده و امروز در خصوص کرونا این اتفاق افتاده است.

 

وی ادامه داد: تحریم دارویی، سیاست آمریکا است، چراکه هرجا احساس کند که می تواند فشار حداکثری را به مردم ایران داشته باشد از آن استفاده خواهد کرد امروز واکسن هست، دیروز کودکان پروانه ای و سرطانی بوده است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن می خواهد با تحریف فرمایشات مقام معظم رهبری؛ به مردم القا کند که انقلاب اسلامی به فکر سلامتی مردم نیست، این یک حربه و تزویر دشمن است.

 

اسحاقی گفت: ما به مردم می گویم برای اینکه ایمان بیاورند به این انقلابی که به فکر سلامتی آنها هست، به گذشته آمریکا و فرانسه نگاهی بیندازند که با خون های آلوده در دهه 60 ، ده ها نفر را کشتند.

 

وی افزود: امریکایی که داروهای بیماران سرطانی و پروانه ای ما را تحریم کرده است، چطور به فکر سلامتی و دلسوزی مردم ایران است؟ مردم هوشیار باشند و بدانند که حرف حق هیچ وقت از حلقوم دشمنی که سال ها است به فکر نابودی ایران است، بیرون نخواهد آمد.

 

 

 

کد خبر 1017312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha