آغاز نمایشگاه مجازی کتاب/ حضور ۲۰ ناشر همدانی در نمایشگاه مجازی کتاب

احسانی گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های استانی وجود نداشت؛ به همین دلیل خانه کتاب و ادبیات ایران اقدام به طراحی و راه اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب» نمود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  نمایشگاه مجازی کتاب از یکم بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا 6 بهمن ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه کتاب‌های عرضه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار خریداران قرار می گیرد، تصریح کرد: سامانه بن خرید کتاب با نشانی bon.tibf.ir برای ثبت درخواست یارانه خرید کتاب توسط متقاضیان و مشمولان طراحی شده و ارائه بن کتاب به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.

 

وی سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 200 هزار تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 60 درصد، معادل 120 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و 40 درصد، معادل 80 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ ناشر همدانی در نمایشگاه مجازی کتاب حضور دارند اضافه کرد: علاقمندان برای خرید کتاب‌های مورد نیاز خود می‌توانند به سامانه فروش کتاب book.icfi.ir مراجعه کنند.

 

احسانی با بیان اینکه دوستداران کتاب در این نمایشگاه اقدام به خرید مجازی کتاب خواهند کرد گفت: در این سامانه فرآیند جستجو، مشاهده، خرید و ارسال کتاب و دسترسی ناشران به پنل کاربری خود تعریف شده است.

کد خبر 1017441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha