جریانات اخیر آمریکا نشان داد این کشور در حال فروپاشی است

امام جمعه بجنورد با اشاره به انتخابات آمریکا و جریانات اخیر این کشور گفت: کشوری که زمانی ادعای ابر قدرتی می کرد، امروز در حال فروپاشی و نابود شدن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (سوم بهمن‌ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، نامگذاری سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) به نام روز تکریم مادران شهدا را بسیار ارزشمند خواند و گفت: آن حضرت عنایت خاصی به فرزندان حضرت فاطمه(س) داشت.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود در مکتب اسلام کمک بزرگی به نظام اسلامی کردند.

 

 

وی بیان کرد: مادری که فرزندان خودش را برای این نظام فدا می کند، وظیفه مسئولان را برای خدمت سنگین تر می کند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری، خون شهدا را دوام و بیمه انقلاب اسلامی در برابر نظام استکباری و زیاده خواهی آن ها برشمرد و گفت: اگر توانستیم تا به امروز مقاومت کنیم و در برابر همه تحریم ها بمانیم، این مهم را مدیون خون شهدا هستیم.

 

 

وی خون شهدا را مولد انسان های بزرگی همچون شهید سلیمانی و حججی دانست و تصریح کرد: هر قطره ای از خون شهید که بر زمین می چکد، ده ها شهید دیگر تربیت می شود.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: همواره از شهدا یاد می شود، اما مادر و همسر شهدا که آن ها از دست داده اند و این رنج و تنهایی را تحمل می کنند، جز خداوند نمی تواند اجر آن ها را بدهد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه اشاره ای به رزمایش پهبادی و موشکی سپاه و بسیج در نیمه دی ماه سال جاری داشت و اظهارکرد: امروز به مدد الهی و با تکیه بر دانش جوانان انقلابی، این توان موشکی نظام را بیمه کرده و هر اقدامی علیه ایران، پاسخ داده خواهد شد و دیگر گذشت آن زمانی که بخواهند هر غلطی بکنند.

 

 

 

کد خبر 1018175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha