پروژه های عمرانی فرودگاه تا بهار ۱۴۰۰ پایان می یابد

ویسکرمی، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های عمرانی و در دست ساخت فرودگاه، گفت: این پروژه های عمرانی فرودگاه با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تا بهار سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهرداد ویسکرمی»، امروز(6بهمن) در بازدید از فرودگاه شهدای خرم آباد اظهار داشت: فرودگاه خرم آباد با قدمتی حدود ۹۰ سال، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برقراری پرواز حج از مبدا فرودگاه خرم‌آباد را از مطالبات مردم لرستان خواند و افزود: این اقدام در صورت از سرگیری مناسک حج باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی فرودگاه را از عوامل توسعه و زیرساخت پیشرفت هر منطقه عنوان کرد و گفت: طی سال های اخیر اقدامات خوبی برای بهبود فرودگاه انجام شده است.

 

ویسکرمی با اشاره به روند پیشرفت پروژه های عمرانی و در دست ساخت فرودگاه، گفت: مسائل پروژه عمرانی فرودگاه با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) حل شده و پس از تأمین اعتبار تا بهار سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

 

وی به نقش هوانوردی عمومی و استفاده از هواپیماهای سبک و کوچک در رونق گردشگری اشاره کرد و گفت: تقویت زیرساخت های هوانوردی عمومی با احیای سالن و مجموعه پروازی قدیمی، افزایش پروازها و توجه به حوزه گردشگری از اقدامات ارزنده مدیریت فرودگاه شهدای خرم آباد است.

 

ویسکرمی بیان کرد: از سرمایه گذاران بخش گردشگری پرواز، دعوت می شود امکانات خوب و کامل فرودگاه خرم آباد را بازدید کنند.

کد خبر 1019381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha