ساکنان صدرا در دهه فجر از تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا برخوردار می شوند

حجت الاسلام موسوی گفت: افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا در دهه مبارک فجر، خبر و هدیه خوبی برای ساکنان شهر صدرا به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی» در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا گفت: این تصفیه خانه در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد که خبر و هدیه خوبی برای ساکنان شهر صدرا به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: خوشبختانه آبفای شیراز اقدامات مطلوبی در این زمینه به انجام رسانده است که با راه اندازی این تصفیه خانه، مشکلات زیست محیطی در صدرا مرتفع خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: اقدام آبفای شیراز با وجود کمبود اعتبار و بودجه ها برای اقدام به موقع و سریع در احداث این تصفیه خانه قابل توجه و قدردانی است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با آغاز به کار این تصفیه خانه، بخش اعظم شهر صدرا از امکان تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی همکاری دادگستری استان برای ساخت تصفیه خانه غرب صدرا عنوان کرد: با ایجاد این تصفیه خانه نیز که پیگیری آن مورد توجه دستگاه قضایی استان است، مشکلات شهر صدرا در این زمینه برطرف خواهد شد.

«بهمن بهروزی» نیز ضمن حضور در این بازدید گفت: تصفیه خانه شرق صدرا پوشش جمعیتی بیش از ۷۸ هزار نفر و ظرفیت ۱۳ هزار متر مکعب تصفیه بهداشتی فاضلاب در شبانه روز را تامین خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز ادامه داد: حدود  ۶۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در صدرا پیش بینی شده است که ۲۵۰ کیلومتر آن به اجرا در امده است.

وی اعلام کرد: مطالعات احداث تصفیه خانه غرب صدرا نیز به انجام رسیده و برای انجام مناقصه در حال پیگیری است.

 

کد خبر 1020791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha