اکران فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زنجان

احمدخانی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در اکران فیلم های فجر گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن در استان زنجان آغاز شده است و دو سینما میزبان این رویداد مهم فرهنگی هستند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن در استان زنجان آغاز شده است و دو سینما میزبان این رویداد مهم فرهنگی هستند.

 

محمدربیع احمدخانی ادامه داد: در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

 

به گفته وی، بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

 

احمدخانی با بیان اینکه طی ایام جشنواره ۱۶ فیلم و هر فیلم نیز تنها یک بار در زنجان کران می‌شود، گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بی‌شک نقش مهمی در رونق سینماهای شهرستان‌ها و مراکز استان و افزایش رغبت و تمایل مردم به هنر هفتم دارد و یکی از رویدادهای بی‌بدیل فرهنگی در کشور است.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند یک روز قبل از اکران فیلم مورد نظر، نسبت به تهیه بلیت از طریق درگاه‌های cinemaTicket.org و irantic.com اقدام کنند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه سینماها باید از یک سوم ظرفیت خود استفاده کنند، گفت: پس از اتمام هر سانس، ضدعفونی کامل سالن انجام گرفته و در ورودی سالن نیز افراد تبسنجی می‌شوند.

 

وی گفت: حضور نماینده مرکز بهداشت درسینماها به هنگام اکران فیلم‌ها، انجام تب سنجی از سوی سینما در بدو ورود میهمانان، و عرضه ماسک و مواد ضدعفونی در درب ورودی از جمله اقدامات بهداشتی است که در سینماها انجام می‌شود.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: همچنین طبق هماهنگی به عمل آمده از ورود افراد مشکوک به کرونا به سینما جلوگیری می‌شود.

کد خبر 1024881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha