نباید مسئولان اجرایی منتظر سرنوشت برجام بمانند

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه در جهت رشد اقتصادی و خودکفایی کشور در چارچوب اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم، گفت: نباید مسئولان اجرایی منتظر سرنوشت برجام بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان  پیشایش فرا رسیدن ماه رجب را تبریک گفت و بیان داشت: روزه گرفتن یکی از اعمال مستحبی ماه مبارک رجب است.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دعا و ذکر جایگزین روزه گرفتن در ماه رجب است برای کسانی که نمی توانند در این ماه روزه بگیرند.  

 

محامی خاطرنشان کرد: امشب که اولین شب ماه رجب است اعمال مختلفی به مانند غسل گرفتن، خواندن زیارت نامه امام حسین(ع) و دعا کردن است.

 

وی افزود: روز گرفتن فقط تشنگی و گرسنگی نیست بلکه باید چشم و زبان خود را از گناه کردن حفظ نگهداریم.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه رجب ماه دعا کردن است، تصریح کرد: به دلیل عدم بارش نزولات آسمانی برنامه ریزی شود تا نماز باران در سراسر استان اقامه کنیم.

 

محامی به حضور متفاوت مردم استان در روز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان همراه با انقلاب هستند و برای آرمانهای انقلاب تا جان در تن دارند مقاومت خواهند کرد.

 

وی افزود: در حالی که دشمنان فکر نمی کردند که انقلاب پیروز شود ناباورانه شاهد بروز و ظهور انقلاب شدند؛ دشمنان در طول عمر انقلاب دست به توطئه های گوناگون زدند و همواره با  جنگ رسانه ای می گفتند که انقلاب چهلمین سالگرد پیروز خودش را نخواهد دید اما دیدید انقلاب سربلند به راه خودش ادامه می دهد.

 

خطیب نماز جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه مسئولان قدرشناس مردم باشند، ادامه داد: تا آنجایی که امکان دارد مسئولین به مردم خدمت کنند و از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها منابع انسانی استان استفاده کنیم.

 

 محامی با اشاره به اینکه  مسئولان نباید منتظر برجام بمانند، عنوان داشت: در جهت رشد اقتصادی و خودکفایی کشور در چارچوب اقتصاد مقاومتی تلاش شود.

 

وی به نگاه رهبری به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در کنار ارتباط با کشورهای دنیا  از ظرفیت ها و توان داخلی برای پیشرفت کشورمان استفاده بهینه کنیم.

 

 امام جمعه زاهدان تصریح کرد: با گروه های مختلف با هر ایده و تفکر و سلیقه ای ارتباط برقرار کرده و بتوانیم سلایق دیگران را تحمل و نقد کنیم.   

کد خبر 1026518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha