آیین تجلیل از فعالان قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد

رخصی، گفت: آیین نمادین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی باران وحی با مشارکت کمیته امداد و اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین گفت: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در برنامه ها و جلسات قرآنی شرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های قرآنی اجرا شده در سال جاری مسابقات باران وحی بوده است، افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در رشته های حفظ و قرائت شرکت کردند.

 

رخصی تصریح کرد: در مسابقات قرآنی باران وحی بیش از ۱۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه حائز رتبه های برتر استانی شده و به مسابقات کشوری راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی باران وحی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شده، عنوان کرد: در این آیین از ۱۰۰ فعال قرآنی تحت حمایت در استان تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا مسابقات و برنامه های قرآنی این نهاد به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1026861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha