تشکیل ۱۸۰۰ تیم دونفره به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان یزد

جوکار با اشاره به طرح پایش خانواده ها در راستای بیماری کرونا گفت: ۱۸۰۰ تیم دونفره به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان یزد تشکیل شده و فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس جوکار» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کنگره شهدای ملی استان یزد گفت: در این راستا 48 مورد یادواره شهدا در محلات شهرستان یزد برگزار شد و یادواره شهدای دانش آوز نیز بیش از 30 مورد برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد خاطرنشان کرد: تامین و تحویل 170 جهیزیه، احداث 7 کارگاه اشتغالزایی با نام شهدا، ایجاد نمایشگاه در مدارس در 60 مدرسه، تهیه 25 سبد آموزشی به عنوان اقدامات محرومیت زدایی بوده است.

 

وی افزود: انجام 140 هزار ختم صلوات، ختم 500 مورد قرآن مجید، ختم حدیث کسا 150 دور، غبارروبی قبور شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا در 750 مورد نیز در جهت فعالیت های فرهنگی بوده است.

 

جوکار بیان کرد: اهدای 50 هزار قرص نان، 1400 مورد مشاوره رایگان، کمک هزینه درمانی در 23 میلیون تومان، برگزاری مراسم ازدواج آسان برای 165 زوج، ساخت فضای آموزشی نیز در این راستا انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد ادامه داد: در سطح شهرستان یزد 1800 تیم تشکیل داده شده و در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند و اطلاعات را جمع آوری می کنند.

 

کد خبر 1028108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha