بسیج، همکاری با حوزه های علمیه را وظیفه خود می‌داند

سپهوند، با بیان اینکه بسیج، همکاری با حوزه های علمیه وظیفه خود می‌داند، گفت: در زمینه اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه خواهران اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم سپهوند»، ظهر امروز در دیدار با معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به علاقمندی بسیجیان به تحصیل در حوزه های علمیه اشاره کرد و اظهارداشت: همکاری بسیج و حوزه علمیه فرصتی برای اطلاع رسانی به بسیجیان برای تحصیل در حوزه علمیه است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان لرستان بر ضرورت تعامل عمیق و بنیادی میان دو نهاد بسیج و حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: بسیج، همکاری خود را با حوزه های علمیه وظیفه خود می‌داند.

 

وی به همکاری بسیج بانوان با حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و ادامه داد: مراجع مهم اطلاع رسانی ما به بسیجیان، پایگاه های محلات و مجموعه فرهنگی خانواده است.

 

سپهوند بیان کرد: در زمینه توزیع پوستر و بروشور پذیرش حوزه های خواهران اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد و  ظرفیت دوره آموزشی ویژه فرماندهان نیز در زمینه اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استفاده خواهد شد.

 

وی با تأکید بر اینکه حوزویان باید تلاش کنند مرجعیت خود را برای پاسخگویی به شبهات مردم حفظ کند، اظهار داشت: برای موفقیت در این مسیر نیازمند تربیت و پرورش طلاب و مبلغانی توانمند است.

کد خبر 1029761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha