توجه به عدالت در فعالیت ها هدف اصلی در توانمندسازی جامعه مخاطب است

فیروزی گفت:توجه به عدالت در فعالیت‌های بهزیستی به عنوان هدف اصلی در توانمندسازی و استقلال‌سازی جامعه‌ هدف سازمان از کلیدی‌ترین اهداف خود در دوران مدیریت بهزیستی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود فیروزی» امروز(۴ اسفند) در جلسه شورای معاونین سازمان بهزیستی خراسان رضوی بر تفکر سازمانی و نگاه سیستمی در بین کارکنان بهزیستی تأکید کرد و توجه به عدالت در فعالیت‌های بهزیستی به عنوان هدف اصلی در توانمندسازی و استقلال‌سازی جامعه‌ هدف سازمان را از کلیدی‌ترین اهداف خود در دوران مدیریت بهزیستی استان ذکر کرد.

 

سرپرست سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: در نظر دارم برای ارتقای منزلت بهزیستی و ارتقای منزلت مددجویان، تمام تلاشم را بکار بگیرم همچنین کوشش برای احیای جایگاه سازمان بهزیستی در میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی، یکی از اهداف بلند مدت خواهدبود.

 

وی اصول مبنایی مدیریت خود را "مانیفست راهبرد فعال" نامید و گفت: تفکر سازمانی و نگاه سیستمی که فرد در آن خود را مستحیل در اهداف سازمان می‌داند و موفقیت سیستم را موفقیت خود تلقی می‌کند باید در بهزیستی استان، مستحکم و فراگیر شود.

 

فیروزی خاطر نشان کرد: همچنین بر آن هستیم که در برقراری خدمات برای مددجویان و نیز جایگاه آنها در جامعه و از سوی دیگر، نگاه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی به توانخواهان، عدالت را محور اصلی حرکت خود قرار دهیم و برای تمام برنامه‌ها و سیاست‌ها، یک پیوست عدالت داشته باشیم.

کد خبر 1030260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha