رزمایش «تبرکات مهدوی» در قالب طرح آرامش بهاری در حال اجراست

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه رزمایش «تبرکات مهدوی» در قالب طرح آرامش بهاری اجرا می شود، گفت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت در این رزمایش اجرایی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ در امامزادگان شاخص استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با یادآوری اینکه طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شاخص زنجان اجرایی می شود، ادامه داد: به دلیل ادامه محدودیت های کرونایی، این طرح با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

 

وی به برنامه های این طرح در بقاع متبرکه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای ویژه برنامه لحظه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت در غالب ارائه خدماتی همچون مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان در راستای بهره‌گیری بهتر از شبکه‌های اجتماعی، برگزاری جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخشی از برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

 

به گفته این مقام مسئول، راه ‌اندازی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت در بقاع متبرکه استان، اهدای ماسک و مایع ضدعفونی کننده، همچنین راه‌اندازی سکوی اجرای برنامه برای اجرای برنامه‌های نمایشی و سرود و مولودی‌خوانی و سخنرانی کوتاه در صحن بقاعی که ظرفیت و شرایط اجرا دارند، از دیگر برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرایی می‌شود.

 

کرمی ادامه داد: برپایی کاروان‌های شادی به ویژه در روز میلاد امام زمان (عج) در محیط‌های باز مانند میادین و محله‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ها با هدف ایجاد نشاط و طراوت برای همشهریان هم بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برپایی غرفه کودک، برپایی غرفه نوجوان، برپایی غرفه نقاشی و برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین غرفه مشاوره وقف، اقامه نماز و مشاوره مذهبی در تعدادی از بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

 

کرمی با اشاره به اینکه رزمایش «تبرکات مهدوی» در قالب طرح آرامش بهاری اجرا می شود، گفت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت در این رزمایش اجرایی می شود.

 

کد خبر 1039915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha