دیدار اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده جانباز« ناصر خانی عمرانی»

باقری از دیدار اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده جانباز « ناصر خانی عمرانی» در نکا خبر داد و گفت: این دیدار در راستای تجلیل از خانواده ارزشمند شهدا و جانبازان و در ادامه اجرای طرح « سه شنبه های تکریم اجرایی شد.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در آستانه سال نو و با هدف دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان در سنت حسنه دید و بازدید عید، با رعایت دستور العمل های بهداشتی از خانواده جانباز « ناصر خانی عمرانی» تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: جانبازان آيينه تمام نماي ايثار و فداكاري هستند كه با تأسي از جانباز دشت كربلا و پرچمدار فضيلت هاي انساني، در هشت سال دفاع مقدس با غيرت و وفاداري، دليري و رشادت را سرلوحه زندگي خود قرار دادند و براي دفاع از مردم و ايران اسلامي از خودگذشتگي كردند.

 

وی با اشاره به دیدار با جانباز « ناصر خانی عمرانی» و خانواده بزرگوارشان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راستین ایثارگری های ایثارگران باشیم و قدردان جانفشانی های عزیزانی که از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب ما در آرامش و آسایش باشد.

 

باقری از دیدار اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده جانباز « ناصر خانی عمرانی» در نکا خبر داد و گفت: جانبازان با گذشتن از سلامت جسم در راه دفاع از كشور و انقلاب اسلامي ايستادند و اکنون باید تمام قد در برابرشان بایستیم و خضوع کنیم.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا با بیان اینکه با همراهی حجت الاسلام باقری امام جماعت زینبیه و جمعی از اعضای کانون این دیدار با جانباز برگزار شد؛ تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت جانفشانی ها و ایستادگی این بزرگواران در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

باقری یادآور شد: جانبازان با گذشتن از سلامت جسم در راه دفاع از كشور و انقلاب اسلامي ايستادند و اکنون باید تمام قد در برابرشان بایستیم و خضوع کنیم.

 

وی افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تکریم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور فعالان کانون های مساجد به صورت هفتگی برگزار می شود و به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه معنوی با حضور محدود برگزار شد.

کد خبر 1039984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha