نقش رسانه ها در روشنگری جامعه غیر قابل انکار است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به نقش و جایگاه رسانه ها در مدیریت افکار عمومی پرداخت و گفت: نقش رسانه ها در روشنگری جامعه بی بدیل و غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، شورای معاونین صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند. 

امام جمعه تبریز در این دیدار با تقدیر از همت و تلاش این مرکز در تولید روزهای بی قراری 2 ، فصل اول و دوم سریال تاریخی جلال و پخش آن از شبکه های ملی گفت : باید تلاش کنید با تولید مجموعه هایی از این دست ، این روند خوب و مثال زدنی ادامه دار باشد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش و جایگاه موثر و ارزشمند صدا و سیما در ابعاد مختلف افزود: باید تلاش شود تا با بهره گیری از جوانان مومن و انقلابی ظرفیت‌های این استان بیش از پیش در قاب شبکه‌های سراسری دیده شود. 

وی در ادامه به نقش و جایگاه رسانه ها در مدیریت افکار عمومی پرداخت و اظهار داشت: نقش رسانه ها در روشنگری جامعه بی بدیل و غیر قابل انکار است. رسانه ملی بعنوان بازوی کارآمد و تاثیر گذار برای دستگاه های اجرایی است که توانسته با جلب و نظر مخاطبان، اعتماد سازی و امید آفرینی را فراهم کند. 

آل هاشم نقش رسانه ملی را در تحقق شعار سال بسیار مهم ارزیابی کرد و از مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خواست برای تحقق منویات و درخواست های مقام معظم رهبری در بحث رفع موانع تولید و بیانیه گام دوم انقلاب مباحث کارشناسی و میزگردهای تخصصی ویژه ای را در طول هفته در ارتباط با این موضوع تولید و پخش کنند. 

امام جمعه تبریز در ادامه با مثبت ارزیابی کردن نقش این مرکز در آموزش، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، کنترل و پیشگیری مقابله با ویروس کرونا ابراز کرد: به شکل ویژه از تلاش تمامی حوزه های برنامه سازی که از ابتدای همه گیری این بیماری در کنار کادر درمان و سلامت بودند و علاوه بر آن توانستند به شکل هنرمندانه فعالیت خیرین، هیئت امنای مساجد و نیروهای جوان و مردمی را در رزمایش کمک های مومنانه و مواسات پوشش دهند تشکر می کنم. 

کد خبر 1041164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha