سعی کنیم در انتخابات قانون  را ملاک عمل قرار دهیم

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه برگزاری انتخابات با مشارکت بالا این است که مردم به این باور برسند که حضورشان در انتخابات تعیین کننده است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور در  انتخابات،گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران  در حال عبور از گردنه ای است که اگر انشالا به سلامت از این گردنه ای که برایمان بوجود آوردند عبور کنیم کشور در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می کند.

 

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی برای اینکه از این گردنه عبور کنیم باید انتخابات با مشارکت بسیار بالا برگزار شود،لازمه برگزاری انتخابات با مشارکت بالا این است که مردم به این باور  برسند که حضورشان در انتخابات تعیین کننده است و انتخابات و کشور متعلق به آنهاست و این رای آنهاست که کشور را اداره می کند.

 

وی ادامه داد: شخصیت ها و رسانه ها باید از طرح هر اظهار نظر و موضع گیری که در این باورها تردید ایجاد کند اجتناب کنند،به اختلافات دامن نزنند ،سعه صدر داشته باشند، ما باید به انتخاب مردم اعتماد کنیم و سعی کنیم در انتخابات قانون  را ملاک عمل خود قرار دهیم ،از سلیقه محوری اجتناب کنیم ،بیخود کشور را قطعه قطعه نکنیم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتماد به قاطبه ملت داشته باشیم چراکه کشور به ملت تعلق دارد تنوع فکری را باید در چارچوب و اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام به رسمیت بشناسیم و دیگرسازی نکنیم ، اصل را بر قانون گرایی قرار دهیم و سعی کنیم رفتارها و مواضع مان به گونه ای باشد که مردم به این نتیجه برسند که رای و نظر آنهاست که کشور را اداره می کند و در شرایط تاثیر گذار است.

کد خبر 1041750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha