افزایش انسجام و وحدت در جامعه در گرو فعالیت های قرآنی و دینی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: افزایش انسجام و وحدت در جامعه در گرو فعالیت های قرآنی و دینی است و باید با اتحاد و یکدلی و استفاده از تمام توان و ظرفیت در این بخش وارد عمل شویم.

حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کار فرهنگی و دینی در جامعه نجات بخش جامعه و به خصوص نسل جوان است و باید با تمام توان زمینه توسعه و آبادانی حوزه فرهنگی و دینی در جامعه فراهم شود.

 

امام جمعه نکا افزود: توجه به امور فرهنگی و دینی و تجلیل از نخبگان و اثرگذاران این حوزه در جامعه اثرگذار خواهد بود و موجب کشش بیشتر مردم به این سمت خواهد شد و ما باید این فرهنگ سازی در جامعه ایجاد شود.

 

وی تصریح کرد: همه ما در قبال جوانان و نوجوانان این سرزمین مسئول هستیم و تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها باید در دستور کار جدی ما قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: افزایش انسجام و وحدت در جامعه در گرو فعالیت های قرآنی و دینی است و باید با اتحاد و یکدلی و استفاده از تمام توان و ظرفیت در این بخش وارد عمل شویم.

 

امام جمعه نکا افزود: اینکه نسبت به کار فرهنگی و ارزشی بی تفاوت باشیم؛ مناسب نیست و چهره خوبی ندارد و چه بسا موجب دل زدگی افرادی که به آن کار مبادرت کردند شود و لذا باید از فعالان عرصه های فرهنگی و ارزشی تجلیل شود تا برای دیپران الگوسازی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در دوران کرونایی قرار داریم و با توجه به اینکه مشخص نیست چه زمانی کرونا از جامعه ما رخت می بندد؛ لذا نباید فعالیت های دینی و مسجدی متوقف شود و باید در فضای مجازی و حقیقی خوراک فکری و اعتقادی مناسب ارائه شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان کرد: تلاش برای توسعه کارهای فرهنگی، دینی و ارزشی و گرد هم آوردن اهالی و بچه های مسجد از برنامه هایی است که نباید از آن غافل شد و باید بدانیم که دین و اعتقادات نجات بخش است و باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیریم.

کد خبر 1044001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha