جلوگیری از واردات بی رویه باعث رونق تولید داخل و بی اثر شدن تحریم ها می‌شود

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه باید از واردات بی رویه جلوگیری شود تا تولید داخل رونق پیدا کند، گفت: اگر این امر محقق شود، تحریم های دشمنان بی اثر خواهد شد، چرا که به عینه شاهدیم دشمن امروز دنبال تحریم موشکی و نظامی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (20 فروردین) در خطبه های مجازی این هفته مرکز خراسان شمالی ضمن تسلیت شهادت شهید آوینی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور، گفت: مشارکت و انتخاب فرد اصلح از نگاه امامین انقلاب دو موضوع بسیار مهم در بحث انتخابات است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی خواند و افزود: باید سعی کنیم بهترین ها را انتخاب کنیم، چرا که همه ما در قبال رأی خود نسبت به سرنوشت خودمان و مردم مسئول هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری می تواند زمینه پیشرفت و پسرفت کشور را ایجاد کند، اظهارکرد: باید رئیس جمهوری کارآمد، توانمند و پر انرژی انتخاب شود تا مشکلات مردم را به صورت جهادی و با کار شبانه روزی حل کند.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: رئیس جهموری باید خودش را وقف مردم کند و کسی که این روحیه و توانایی را ندارد، نباید به این عرصه ورود پیدا کند.

 

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: رئیس جمهوری باید دشمن شناس باشد و به توان داخلی و جوانان کشور اعتماد و ایمان داشته باشد و نگاهش به بیرون نباشد.

 

 

 

وی همچنین با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: برای اینکه تولید داخل رونق پیدا کند، باید از واردات بی رویه در نظام اسلامی جلوگیری شود.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: جلوگیری از واردات بی رویه باعث رونق تولید کشور، حل مشکل اشتغال جوانان و راه اندازی مجدد کارخانجات تعطیل شده، خواهد شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر این امر محقق شود، تحریم های دشمنان بی اثر خواهد شد، چرا که به عینه شاهدیم دشمن امروز دنبال تحریم موشکی و نظامی نیست، چون کشور در این حوزه به رشد و بالندگی کافی رسیده است.

 

 

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا موانع سر راه تولید بر طرف شود و با استفاده از توان و ظرفیت داخلی در تمامی حوزه ها به این نقطه برسیم و تحریم های دشمنان را بی اثر کنیم.

 

 

امام جمعه بجنورد همچنین 20 فروردین روز فناوری هسته ای را گرامیداشت.

 

 

 

کد خبر 1044228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha