مساجد مالزی برای برگزاری مراسم ماه رمضان باز هستند

نخست وزیر مالزی اعلام کرد که در رمضان ۲۰۲۱ بر عکس ماه رمضان سال گذشته بیشتر مساجد در این کشور برای پذیرایی از نمازگزاران و روزه داران باز هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « malaymail»،نخست وزیر مالزی اعلام کرد که در رمضان 2021 بر عکس ماه رمضان سال گذشته بیشتر مساجد در این کشور برای پذیرایی از نمازگزاران و روزه داران باز هستند.

 

«محی الدین یاسین» در این باره گفت:مسلمانان باید خوشحال و شکرگزار باشند که مساجد در ماه رمضان باز هستند و نمازهای یومیه،نمازهای جمعه و نشست های آموزشی در این ماه در آنها برگزار می شود.

 

وی افزود: در ماه رمضان سال گذشته بسیاری از مسلمانان به دلیل همه گیری ویروس کرونا در خانه مناسک مذهبی مربوط به این ماه را انجام می دادند اما امسال می توانند برای اقامه نماز و شرکت در جلسات مذهبی و آموزشی به مساجد بروند.

 

یاسین در عین حال گفت: با این وجود من می خواهم به همه یادآوری کنم که با رعایت روش های عملیاتی استاندارد مانند استفاده از ماسک صورت ، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ضد عفونی کننده نظم و انضباط را برای جلوگیری از شیوه ویروس کرونا حفظ کنند.

 

محی الدین افزود: ماه رمضان ماهی است که مسلمانان بسیار منتظر فرارسیدن آن هستند زیرا یک ماه پر برکت است و می تواند روزه داران را به افراد بهتری تبدیل کند.

کد خبر 1045581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha