فراخوان پذیرش مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی اعلام شد

هفتمین دوره فراخوان پذیرش مرکز تخصصي مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامي در رشته کلام اسلامی با گرایش سلفی پژوهی تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شد، علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره‌های۳۲۲۵۳۸۷۷- ۰۹۱۵۴۱۱۸۳۸۱ تماس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مرکز تخصصي مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامي از میان طلاب برادر واجد شرایط، در سطح دو و سه برای رشته کلام اسلامی با گرایش سلفی پژوهی، دانش‌پژوه می‌پذیرد، اتمام سطح یک، کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی و قبولی در مصاحبه علمی، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل به تائید مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ازجمله شرایط ثبت‌نام می‌باشد.

 

متقاضیان می‌توانند عصرها به ‌صورت حضوری به آدرس مشهد، خیابان آیت‌الله بهجت ره، بهجت۱/۹، بینادل ۱ پلاک ۷ و یا مراجعه به سایت اینترنتی www.mazaheb.markazfeqhi.com برای ثبت‌نام اقدام کنند، مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام‌شده است و آزمون کتبی نیز در تاریخ ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

محصّلان در این رشته ضمن شناخت تاريخ، انديشه و عقايد فرق اسلامي و ‌آموزش مباني اعتقادي امامیه، مهارت‌هاي لازم جهت نقد اندیشه سلفیه و دفاع از شیعه، ارتباط با انديشمندان و پيروان ساير مذاهب اسلامي، پاسخ‌گويي به نيازهاي مربوط، تدريس و تحقيق در حد تحليل و بررسي تطبيقي مسائل مربوط به مذاهب اسلامي را پيدا مي‌كنند.

 

لازم به ذکر است، طلاب ممتاز و نخبگان علمی، مؤلفین کتاب و یا مقاله در مباحث مرتبط، رتبه‌های برتر در جشنواره و همایش‌های علمی و المپیادها در اولویت جذب قرار دارند و از آزمون معاف هستند، علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره‌های۳۲۲۵۳۸۷۷- ۰۹۱۵۴۱۱۸۳۸۱ تماس بگیرند.

کد خبر 1045924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha