تحریم خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی بیشتر یک نمایش تبلیغاتی است

حجت الاسلام  قاضی دزفولی تحریم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان توسط اتحادیه اروپا را باعث افزایش عشق و علاقه ملت به سربازان و سپاه دانست و گفت: این‌گونه اقدامات که قطعا با دستور مستقیم آمریکا صادر شده، بی اثر بوده و بیشتر یک نمایش تبلیغاتی است.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: تحریم سردار شاهوارپور که از فرزندان دزفول بوده و دارای سابقه درخشان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است، توسط اتحادیه اروپا که پیش از این در دو مرحله توسط آمریکای جنایتکار نیز انجام گرفته بود، نشان از روح بلند انقلابی گری، ولایتمداری و استقامت در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به خدمات سپاه در بحث محرومیت زدایی و همچنین خدمگذاری در بحث سیلاب افزود: این تحریم برای مبارک است، چرا که دشمنان امنیت و پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی و ایران، آن را هدایت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تحریم سردار شاهوارپور و سایر فرماندهان سپاه و خدمتگزاران انقلاب موجب افزایش عشق و علاقه این ملت به سربازان و خدمتگزاران خود خواهد شد اضافه کرد: این‌گونه اقدامات از سوی اتحادیه اروپا که قطعا با دستور مستقیم آمریکا بوده بی اثر بوده و بیشتر یک نمایش تبلیغاتی است.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در پایان تصریح کرد: با مقاومت مردم شاهد هستیم که تحریم‌های ظالمانه بی اثر شده و حتی سیاستگذاران اروپا و آمریکا نیز این موضوع را تایید می کنند لذا به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند که به قطعا این موضوع نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد.

 

کد خبر 1046404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha