آغاز اجرای پویش «ضیافت همدلی» جهت کمک به نیازمندان در خراسان جنوبی

عرب نژاد با بیان اینکه پویش «ضیافت همدلی» جهت کمک به نیازمندان در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: کمک های مردمی جمع آوری شده این طرح در زمینه های مختلفی از جمله تامین کمک هزینه معیشتی، تهیه بسته های معیشتی، غذای گرم و غیره هزینه خواهد شد.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی جهت خدمت رسانی و کمک به نیازمندان و محرومان است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح «ضیافت همدلی» جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش اجرا می شود، افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان است تا با همدلی مردم خیر و نوع دوست خراسان جنوبی در این ماه مبارک گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در راستای اجرای این طرح در زمینه های مختلفی از جمله تامین کمک هزینه معیشتی، تهیه اقلام و بسته های معیشتی، غذای گرم، وسایل بهداشتی، اقلام جهیزیه، هزینه های درمان و غیره هزینه خواهد شد.

 

عرب نژاد با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک مضان آغاز شده است و تا 24 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: بسیاری از خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا در زندگی خود دچار مشکلات متعددی شده اند و مشارکت مردم در این پویش می تواند این مشکلات را کاهش دهد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: تمامی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم عزیز خراسان جنوبی هستند و خیرین و نیکوکاران می توانند هدایای غیرنقدی خود را به شماره کارت 6367957079939448 و یا با شماره گیری کد دستوری #5*5*741* واریز کنند.

 

کد خبر 1047036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha