خانوارهای دارای فرزند دوقلو با تعیین دهک مشمول دریافت خدمات بهزیستی می شوند

کشفی نژاد ضمن اشاره به اقدامات سال ۹۹ با بیان اینکه خانوارهای دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا سه مشمول دریافت خدمات بهزیستی می شوند، گفت: آمار فرزندخواندگی در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ میزان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد» امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) در جمع خبرنگاران به صورت مجازی، گفت: تمامی خانوارهای دارای فرزند سه قلو و چهارقلو بدون توجه به دهک ها مورد حمایت سازمان بهزیستی قرار می گیرند و مستمری ماهیانه به آنها تعلق می گیرد و از سایر خدمات مانند دریافت پوشک و شیر خشک و... بهره مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی فارس اضافه کرد: در حال حاضر در مجموع ۲ هزار و ۶۸۱ خانواده دارای فرزند چند قلو در استان فارس از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند، همچنین خانوارهای دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا سه مشمول دریافت خدمات بهزیستی می شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: با راه اندازی سامانه فرزندخواندگی در سال گذشته با روند فزاینده فرزندخواندگی روبرو شدیم و با تلاش همکاران در راستای تحقق شعار «جای کودک در خانواده است»، تعداد ۷۸ کودک در سال ۹۹ صاحب خانواده شدند و آمار فرزندخواندگی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ میزان ۱۰ درصد افزایش داشت.

کد خبر 1047053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha