مشکلات اقتصادی ۱۴ واحد شرکت تولیدی در اشتهارد با ورود دستگاه قضایی مرتفع شد

بستامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به پرونده ۱۴ واحد شرکت تولیدی در اشتهارد گفت: مشکلات اقتصادی ۱۴ واحد شرکت تولیدی در اشتهارد با ورود دستگاه قضایی مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی بستامی» با اعلام خبر رفع مشکلات ۱۴ واحد تولیدی و ایجاد فرصت اشتغال زایی برای ۶۰۰ نفر در شهرستان اشتهارد گفت: دستگاه قضایی با ورود بهنگام خود از تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی در شهرستان اشتهارد پیشگیری کرد. 

 

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد افزود: بنابر شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و با اهتمام دستگاه قضا در شهرستان اشتهارد زمینه سازی به منظور اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم شد. 

 

وی با اشاره به ضرورت اقدامات قضایی صورت گرفته در مجموعه قضایی شهرستان اشتهارد بیان کرد: راهبرد تعریف شده از ظرف رهبرمعظم انقلاب یک شاکله و چارچوب کلی با هدف رشد اقتصادی است. 

 

وی اظهار کرد: در جریان ورود دستگاه قضایی ۲ واحد از این ۱۴ واحد تولیدی با خسارت های جبران ناپذیری روبه رو شده بودند و همین امر ظرفیت اشتغالزایی ۵۰۰ کارگر در شهرستان اشتهارد را تحت تأثیر قرار داده بود. 

 

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: تولید کنندگان به عنوان خط نخست جبهه اقتصادی رسالت عظیمی در زمینه پیشبرد اهداف شعار سال دارند و در این مسیر دستگاه قضایی نیز با در نظر گرفتن اهمیت پشتیبانی و مانع زدایی ورود جدی دارد. 

 

کد خبر 1052381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha