برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۴ استان یمن

کمیته روز جهانی قدس در یمن بر برگزاری راهپیمایی به مناسبت این روز تاکید کرد و گفت: ۴۸ میدان در ۱۴ استان به این راهپیمایی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»، کمیته روز جهانی قدس در یمن مسیر راهپیمایی به مناسبت این روز را اعلام کرد. این کمیته اعلام کرد: مکان راهپیمایی در خیایان ستین شمالی صنعاء تقاطع الجمنه خواهد بود و راهپیمایی عصر روز جمعه در صنعاء و استان های دیگر یمن برگزار می شود.

 

استان صعده سه میدان المزارم، خولان عامر و شعاره را برای راهپیمایی تعیین کرده است. در جوف نیز دو میدان الحزم و المراشی برگزار کننده این راهپیمایی خواهند بود. هفت میدان در استان ذمار و مراکز مدیریت های جبل شرق، ضوران، المنار، عتمه، صاب العالی و صاب السافل به مسیر راهپیمایی اختصاص یافته است.

 

در استان الحدیده، چهار میدان و استان اب، سه میدان در بعد از ظهر جمعه به راهپیمایی روز جهانی قدس اختصاص دارد. کمیته روز جهانی قدس در استان البیضاء نیز دو میدان را برای راهپیمایی انتخاب کرده است.

 

در استان الحجه، 17 میدان و استان تعز، چهار راه ماویه به این راهپیمایی اختصاص یافته است. انجمن علمای یمن نیز در بیانیه ای مردم را به مشارکت در روز جهانی قدس فرا خوانده است.

کد خبر 1054241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha