۳۳ خانوار نیازمند روستایی بسته معیشتی دریافت کردند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۳۳ خانوار نیازمند روستایی درشیروان بسته معشتی دریافت کردند.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: 33 خانوار نیازمند روستای الله آباد علیا واقع در بخش مرکزی این شهرستان بسته معیشتی دریافت کردند که در مجموع 125 میلیون ریال برآورد هزینه شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: با شناسایی خانوارهای نیازمند روستایی شهرستان این بسته های غذایی بین آنان توزیع شد که هر بسته غذایی شامل برنج ایرانی درجه یک، روغن مایع، حبوبات، نمک، ماکاروانی، رب، سویا و خرما است.

 

علیپور خاطرنشان کرد: همچنین در این ماه بسته های معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون ریال به نیت فرج امام زمان(عج) توسط خادمین هیئت منتظران ولی عصر(عج) شیروان آماده و بین نیازمندان و معلولان شهرستان توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون چند مرحله بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه سپاه، بسیجیان، موسسات خیریه، مردم و خیران، گروه های جهادی، هیات های مذهبی و روحانیان در رزمایش مواسات حضوری پر رنگ داشتند، تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون شاهد شور و سیل حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان اضافه کرد: رزمایش مواسات کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل و… است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1055902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha