اتحاد مسلمانان راه نجات فلسطینی ها است

عضو شورای عالی مالزی گفت که مسلمانان در این کشور و در سراسر جهان باید برای ارسال پیام صلح و امنیت با واکنش نشان دادن نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها با هم متحد شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thestar»،عضو شورای عالی مالزی اعلام کرد که مسلمانان در این کشور و در سراسر جهان باید برای ارسال پیام صلح و امنیت با واکنش نشان دادن نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها با هم متحد شوند.

 

«محمد شمس الدین» تاکید کرد که مسلمانان باید دیوار خشونت علیه فلسطینیان که در طول سالیان از سوی رژیم صهیونیستی ساخته شده است را بشکنند و صلح و امنیت برای فلسطینی ها را جایگزین آن کنند.

 

وی همچنین گفت: فلسطینی ها برای آزادی خود از اشغال رژیم صهیونیستی به حمایت قوی و بی پایان نیاز دارند.

 

شمس الدین افزود: تلاش های مداوم برای تشكیل یک فلسطین مستقل ضروری است ، بنابراین مسلمانان باید با فلسطینی هایی که تحت آزار و اذیت قرار دارند متحد شوند.

 

وی تصریح کرد که این شکل از همبستگی الهام بخش فلسطینی ها برای ادامه زندگی در سرزمین خودشان خواهد بود.

 

عضو شورای عالی مالزی افزود: اگر نتوانیم در کنار برادرانمان در فلسطین باشیم اما می توانیم با سلاح قدرتمند دعا و کمک به آنها برای مقاومت در برابر حملات رژیم صهیونستی از آنها حمایت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد که ظلم و ستم رژیم صهیونیستی در فلسطین در حال افزایش است و شمار کشته شدگان در غزه روز به روز بیشتر می شود بنابراین مسلمانان باید اقدامی در این زمینه انجام دهند.

کد خبر 1056857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha