برگزاری  مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی گفت: از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد ماه علاقمندان می توانند در ۱۱ بخش مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنند.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بحث ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از 13 اردیبهشت تا 13 خرداد آغاز شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این مسابقات امسال در 5 منطقه خراسان جنوبی شامل منطقه اول بیرجند و خوسف، منطقه دوم قائن، زیرکوه و خضری، منطقه سوم طبس و بشرویه، منطقه چهارم فردوس و سرایان و منطقه پنجم نهبندان، سربیشه و درمیان است.

 

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در 11 بخش برگزار می شود، افزود: این بخش ها شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵جزء قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم است.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است، ادامه داد: زمان ثبت نام در این مسابقات تمدید نمی شود و علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به نشانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان به هدف از برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: هدف شناسایی افراد فعال در حوزه های قرآنی و انس و آشنایی مردم با قرآن کریم است.

کد خبر 1056887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha