برپایی ۳۴ کارگاه متنوع فرهنگی در فضای مجازی در کانون پرورش فکری همدان

ضرابی زاده گفت: کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در قالب ۳۴ کارگاه در فضای مجازی در حال برگزاری است.

«بهناز ضرابی زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:کانون پرورش فکری استان همدان در فصل بهار با برپایی ۳۴ کارگاه در رشته‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری پذیرای ۲۷۹ نفر از کودکان و نوجوانان است.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همداان افزود:  ثبت‌نام‌کنندگان در رشته‌های نقاشی، بازیگری، عکاسی، خوشنویسی، قصه‌گویی، آواشناسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، پویا نمایی، نجوم، پادکست، سفالگری، کاردستی، زیست و آزمایش‌های علمی، مهارت‌های حال‌خوش‌زندگی و نقاشی روی شیشه در ۸ جلسه به صورت آنلاین از این کارگاه‌ها استفاده می‌کنند.

 

وی به میزان نقش آفرینی آموزش فعالیت های فرهنگی در ارتقای سطح خلاقیت نوجوانان اشاره کرد و افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش های متنوع در جهت ارتقای سطح خلاقیت  کودکان و نوجوانان در طی سال تلاش می کنند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری پویش «من قصه‌گو هستم» خبر داد و گفت: در این پویش روزانه ۹۰ نفر از همکاران و مربیان کانون قصه‌های خود را در فضای مجازی اسکای روم حاضر شده و قصه‌های خود را مورد تحلیل قرار می‌دادند، این پویش سطح قصه‌گوهای همدانی را برای حضور در این جشنواره ارتقا می‌دهد.

 

ضرابی‌زاده تأکید کرد: در همدان قصه‌گوهای خوبی با روایت‌های جالب و تأثیرگذاری وجود دارد که به همین دلیل حضور ایشان در این جشنواره برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حضور این قصه‌گوها افتخاری برای فرهنگ استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 1058802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha