همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدا و سیمای فارس موجب انسجام فرهنگی و قرآنی می شود

سهرابی گفت: تفاهم نامه همکاری و فعالیت های مشترک میان سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و صدا و سیمای مرکز فارس نقش موثری در انسجام حرفه ای فعالیت های و فرهنگی و هنری، ادبی و قرآنی استان فارس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در دیدار صمیمی با مدیركل و معاونین صدا و سیمای مركز فارس گفت: نگاه ویژه‌ مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به مقوله فرهنگ ادب و هنر قابل قدردانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: صدا و سیمای مرکز فارس در فعالیت های خود و ساخت برنامه های ادبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی، فارس را در قله افتخار نگه داشته و تمام جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی هنری را به خوبی پوشش داده است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه همکاری و فعالیت های مشترک میان سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و صدا و سیمای مرکز فارس می تواند نقش موثری در انسجام حرفه ای فعالیت های و فرهنگی و هنری، ادبی و قرآنی استان فارس شود و این ظرفیت ها را بیشتر و بهتر معرفی کند.

سهرابی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز فارس ظرفیت خوبی برای دستاوردهای شایسته اهالی فرهنگ و ادب استان دارد و موجب می شود این موفقیت ها به مردم استان و سایر نقاط معرفی شود.

خاطر نشان می شود در این دیدار صمیمی و چالشی، پیش زمینه و راهکارهای لازم برای تنظیم تفاهم نامه همکاری و فعالیت های مشترک میان سازمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هفته آینده به سرانجام برسد.

کد خبر 1059800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha